الرئيسيةشاشة

إزيك يا ست فوزية …. من فيلم فوزية البرجوازية ١٩٨٥”

= مالكيش دعوة ، عايزة إيه مني تاني ؟!
– أنا جاية أزورك وأحاول أزيل سوء التفاهم اللي بينا
= السوء ده إنتي اللي إبتدتيه ، وعلى رأي المثل «اللي بيشيل أربة مخـ ـرومة بتخُر على دماغه»
– بصرف النظر مين اللي بدأ ، وأيًا كانت الدوافع والأسباب والمُنطلقات أنا جاية…
= إنتي إنطلقتي فيا من غير لا إحم ولا دستور ، أنا عايزة أفهم إنتي منفوخة علينا على إيه ؟! محدش إتعلِم واتوظف في الحِتة غيرك ؟!!
– ياست فوزية مش هي دي القضية ، أنا جاية أبحث عن نقطة إلتقاء بيننا…
= خلااااص ، إسمعي .. إنتي لا ليكي دعوة بيا ولا انا ليا دعوة بيكي ولسانك مايخطبش لساني .. أنا درجوزية يا بوصة يا عصعوصة يا أم كدش
قد تكون صورة ‏‏١١‏ شخصًا‏

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى